Co by tu robić...
 Dzisiaj bardzo deszczowo za oknem , więc dużych możliwości tworzenia nie ma . 
Postanowiłem , że zacznę się pakować . Pakować? - Tak! Za dokładnie 9 dni lecę na dosyć długą podróż . Wszystkiego dowiecie się w kolejnych wpisach , a wpis o podróży pojawi się 20 kwietnia .
 Coraz więcej z nas zaczyna podróżować jesteśmy zainteresowani światem. Zwiedzanie jest bardzo proste , mamy wiele możliwości autobusem czy samolotem. Nie musimy od razy wyjeżdżać za granicę by coś zobaczyć w Polsce jest wiele pięknych miejsc , wartych odwiedzenia. 




Dużo osób ma obawy z korzystania z usług biur podróży - JA TEŻ . O wiele lepiej jest skorzystać z takich stron jak Trivago , Booking , a jeśli chodzi o samolot to mam doświadczenie z Ryanair             i Lufthansa . Ryanair jest dosyć tanią opcją i zabierze nas w większość miejsc w Europie , bardzo miła obsługa i wszystko w bardzo atrakcyjnych cenach . Lufthansa natomiast jest też bardzo spoko opcją na podróże np. USA , AUSTRALIA , CANADA , są to kraje do których polecimy za taką cenę jak do Europy . Super obsługa , jedzenie nie najgorsze no i wygodne fotele .
 Chcesz do Londynu ? Wybierz Ryanair .
 Chcesz do Sydney? Leć Lufthansą .
Co do pakowania zapamiętaj , nie ważne gdzie lecisz nigdy nie bierz za dużo. W Europie są sklepy z naprawdę dużymi wyprzedażami nie to co w Polsce . Jeśli nawet jesteś tam na wakacjach to uwierz mi, nie oprzesz się zakupom . Bo kto by nie chciał kupić sobie fajnej koszulki z Hilfigera za 14 funtów.


Weź ze sobą najpotrzebniejsze rzeczy , dwie pary spodni , kilka koszulek , dwie bluzy i wystarczy a i nie zapomnij o aparacie . 
 Ktoś kiedyś powiedział , że podróże nas kształcą  i to jest Święta prawda . Poznajemy nową kulturę , ludzi , język i to jest piękne . Nawet gdy wracasz czwarty raz w to samo miejsce to zauważasz coś nowego , coś co zwróciło Twoją uwagę . 


Od następnego tygodnia dużo ciekawych wpisów z podróży . Zapraszam , zostaw Suba i bądź na bieżąco , możesz też zaobserwować mnie na Instagramie tam powiadomię Cię o nowym poście .
Miłego dnia...






Stylówa z Pierwszego zdjęcia :
Koszula - Polo Ralph Lauren 
Spodenki - Aeropostale 
Buty - Vans 
Pasek - H&M 
Zegarek - Diesel 

Stylówa z Drugiego zdjęcia :
Koszulka z długim rękawem -Holister CO 
Bomber - Primark 
Joggery - Cropp
Buty - Nike 

Komentarze

  1. Mi się wydaje że jest odwrotnie ;) Ludzie częściej wolą skorzystać z usług biur podróży niż rzucać się na nieznaną wodę ;)

    Pozdrawiam :) http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz trochę racji , ale czy nie spotkałaś się ze słowami " a ja nie wierzę , że tak tanio " to są często obawy , że nas ktoś oszuka .
      Ja sam i w sumie większość moich znajomych korzysta z różnych portali a nie biur podróży . Moje wpisy są o tym z czym spotykam się i i osoby mi znane . Dzięki za swoją opinię ! Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty